Українська мова 9-А, 9-Б класи
Завдання на тиждень з 25 травня по 29 травня
Тема уроку:
Узагальнення вивченого. Підсумковий урок
Діти, пропоную відгадати ребус ТУТ
1. Перегляньте відео, повторіть складні випадки наголошування слів.
Узагальнення вивченого. Підсумковий урок
Діти, пропоную відгадати ребус ТУТ
1. Перегляньте відео, повторіть складні випадки наголошування слів.
2. Перегляньте весь матеріал уроків у блозі, повторіть.
3. Виконайте тренувальну вправу ТУТ
1. Пропоную придбати книгу для підготовки до ЗНО (це буде наша настільна книга).
2.Протягом літа рекомендую опрацьовувати тести ЗНО ТУТ.
3.Матеріали для підготовки до ЗНО ТУТ у моєму блозі та інші інтернет-ресурси.
4. Якщо будуть запитання,завжди пишіть на мою електронну адресу або у вайбер.
3. Виконайте тренувальну вправу ТУТ
Завдання на літо
2.Протягом літа рекомендую опрацьовувати тести ЗНО ТУТ.
3.Матеріали для підготовки до ЗНО ТУТ у моєму блозі та інші інтернет-ресурси.
4. Якщо будуть запитання,завжди пишіть на мою електронну адресу або у вайбер.
5. Завдання ЗНО (тести ) опрацьовуйте, звертаючи увагу на вивчені твориз літератури. курс мови ми з вами вивчили протягом 5-11 кл. у 10 та 11 кл. будемо поглиблювати знання.
Ми зацікавлені у тому, щоб ви активно відпочили. і підготувалися до навчання в 10 класі , так? :))
Ми зацікавлені у тому, щоб ви активно відпочили. і підготувалися до навчання в 10 класі , так? :))
Бажаю успіхів!
________________________________________________________________________
Завдання на тиждень з 18 травня по 22 травня
Тема уроку:
Контрольна робота за рік. Аудіювання
Для того, щоб виконати сьогоднішнє завдання, вам необхідно зробити такі кроки:
Крок 1 Перечитати й опрацювати матеріали попередніх уроків.
Крок 2 Виконати контрольну роботу за рік. Сайт "На урок" ТУТ
Завдання необхідно виконати до 20 травня 18:00 Код доступу 821559
Почаївська гора, на якій розташована лавра, — місце незвичайне й особливе. Ще в далекому 1240 р. тут оселилися монахи Києво-Печерського монастиря, які втекли від нападу татар. Одного ранку, вийшовши зі своїх печер після молитви, вони побачили... Матір Божу в ореолі вогняного сяйва.
Показавши себе людям, вона піднялася на небо, залишивши на скелі слід своєї правої ступні. Слід той відбився на твердому камені, як на розплавленому воску, і залишився навіки. Досі він наповнюється водою, яка вже майже вісім століть приносить зцілення стражденним.
А тоді біля підніжжя гори послушники збудували невеличкий храм на честь Успіння Пресвятої Богородиці. У 1559 р. дорогою з Афона до Москви заїхав до Почаєва болгарський митрополит Неофіт — щоб поклонитися сліду благодатної ступні. Високого гостя прийняла у своєму маєтку під Почаєвом місцева українська поміщиця Анна Гойська. На знак подяки за гостинність митрополит поблагословив її іконою Богоматері з Предвічним Дитятком, яку привіз із Константинополя. Років тридцять простояла та ікона у домашній каплиці Гойської, як тут стали зауважувати, що від неї йде незвичайне світло. А невдовзі люди переконалися, які дива вона може творити.
Сліпий від народження рідний брат Анни Гойської, наприклад, щиро помолившись за порадою сестри перед тією іконою, раптом уперше побачив світло, предмети і людей. Тоді й вирішила Гойська, що чудотворна ікона повинна служити всім, і, зібравши послушників та священиків, з хресною ходою перенесла ікону на Почаївську гору і віддала на вічне зберігання монахам
Завдання необхідно виконати до 21 травня 18:00
Код доступу 912977
Бажаю успіхів!
_______________________________________________________________________________
Завдання на тиждень з 12 травня по 15 травня
Діти! Вітаю вас!
Тема нашого уроку:
Контрольна робота за ІІ семестр
Розвиток мовлення. Переклад з російської мови на українську
Ми з вами повторювали орфографію, протягом тривалого часу ви ретельно готувалися до уроків. А зараз спробуємо перевірити себе, тому що в житті навички перекладу дуже важливі і потрібні.
Прочитайте текст. Перекладіть українською мовою .Фото роботи надішліть на мою електронну скриньку до 16.05. ( текст написати прописом або надрукувати)
Весна пришла!
Весна — мое самое любимое время года. После долгой и холодной или слякотной зимы у природы и у человека словно открывается новая возможность жить. Не успеет стаять снег, как земля преображается. Сначала мокрая и грязная, покрытая полуразложившимися прошлогодними листьями, она постепенно высыхает. Пригревает солнце. В воздухе "пахнет весною". А как еще можно назвать эти удивительные бодрящие и пьянящие запахи? Хочется остановиться и вдыхать, напрягая ноздри, холодноватый воздух, пахнущий горьковатой свежестью.
По утрам лужи еще затягивает ледком, но скоро исчезнет и он. А потом... Напрягаются и начинают раскрываться почки, покрывается маленькими зелеными листочками крыжовник, из земли выбиваются фиолетовые стрелы пионов, показываются тонкие ниточки нарциссов. Начинают цвести абрикосы, потом вишни, за ними остальные деревья.
А ось також завдання "Контрольна робота" для вас:
1. Виконати тест з сайту "На урок"
Тест необхідно виконати до 15 травня 20:00
Код доступу 915167
Код доступу 915167
Гарного настрою!
_____________________________________________________
Завдання на тиждень з 04 травня по 08 травня
Тема уроку:
Узагальнення й ситематизація вивченого. Підготовка до контрольної
Розвиток зв'язного мовлення. Переказ-переклад тексту художнього стилю (письмовий)
Слово вчителя:
- Діти, повторимо види складних речень:
Виконайте тренувальну вправу "Складне речення" ТУТ
Перегляньте відеоурок:
А зараз завдання на перевірку повторення вивченого
Завдання необхідно виконати до 9 травня 10:00 "НА УРОК "
Код доступу 146484
Виконайте завдання з підручника, сторінка 232-233
Напишіть у зошити вправу 520- 2 завдання.
Згадаємо про складні речення з кількома підрядними також:
Перегляньте відео:
А зараз завдання на перевірку повторення вивченого
Завдання необхідно виконати до 9 травня 10:00 "НА УРОК "
Код доступу 146484
Виконайте завдання з підручника, сторінка 232-233
Напишіть у зошити вправу 520- 2 завдання.
Наступного тижня буде контрольна робота.Повторіть з матеріалів попередніх уроків правила, будь ласка.
Гарного настрою!
_____________________________________________________
Завдання на тиждень з 27 квітня по 30 квітня
Тема уроку: Дієслово (Повторення вивченого у 5-9 класах)
Дієсловом називається частина мови, яка означає дію або стан предмета і відповідає на питання що робить (робив, зробив, робитиме, зробить, робив би, зробив би тощо) предмет? що з ним робиться (робилося, робитиметься, зробиться, робилося б, зробилося б тощо)?
Наприклад: читає, читав, прийшов, малюватиму, морозило тощо.
переміщення у просторі | бігти, йти |
процес мовлення | говорити, теревенити |
стан свободи чи предмета | сидіти, висіти |
ставлення до когось або до чогось | ненавидіти, кохати |
конкретну фізичну дію | вмиватися, читати |
процес мислення | думати, мудрувати |
бажання | хотіти, прагнути, воліти |
зміни | молодіти, сивіти |
процес сприйняття органами чуття | бачити, чути, нюхати |
Дієслово в реченні найчастіше виконує функцію присудка:
Про все ти співаєш: про сльози і сміх,
Про молодість, битвами грізну...
Про молодість, битвами грізну...
В.Сосюра
|
А тепер перегляньте відео:
1.Виконайте тренувальне заввдання з теми "Дієслово" ТУТ
2. Виконайте тест, сайт "НА УРОК"
Завдання необхідно виконати до 3 травня 18:00
Код доступу 739949
Завдання на тиждень з 21 по 24 квітня
Код доступу 687510
Гарного настрою!
________________________________________________________________________________
Завдання на тиждень з 21 по 24 квітня
Тема уроку:
Прикметник. Числівник. Займенник
Вітаю вас, діти!
Сподіваюсь, що ви теж старанно виконуєте завдання, які треба опрацювати усно.
Тож починаємо урок.
Учитель:
Сьогодні ми продовжуємо повторювати морфологію.
Прикметник
Прикметник — це частина мови, що виражає ознаку предмета і відповідає на питання який? чий? (зелений, мудрий, сміливий). Прикметники виражають ознаку: ... кольору (білий, зелений);
Перегляньте це відео:
А тепер виконайте тренувальну вправу ТУТ
Перегляньте це відео
А тепер повторимо займенник:
Пам'ятайте, що займе́нник (лат. pronomen) — самостійна частина мови, що вказує на предмети, ознаку предмета, кількість, але не називає їх. ... В українській мові займенники характеризуються розрядом, а також у певних розрядах родом, числом, відмінком.
Перегляньте відео:
Поговоримо про займенники? Наше щоденне мовлення без них ну нікуууууди не годиться. Тому всім-всім важливо знати, коли їх доречно вживати, як правильно писати і відмінювати. Досі вагаєтеся? Тоді наш матеріал для вас!
Займенник – це самостійна змінна частина мови, яка лише вказує на предмети, їхні ознаки або кількість, не називаючи їх, і відповідає на питання хто? що? який? чий? скільки? котрий?
Виконайте тест .Сайт "На урок"
Завдання необхідно виконати до 25 квітня 14:00
Успіхів!
_____________________________________________________
Завдання для тих учнів, які не пройшли попередні тести з української мови та для бажаючих виконати тренувальні завдання.
Усі тести з сайту "На урок"
1. Тема: "Складне речення" Завдання необхідно виконати до 26 квітня 11:00
Код доступу 269593 ( тест інший)
Старий код 491629
2. Опрацюйте матеріал:
Слово орфограма походить від грецьких orthos - правильний і gramma - буква.
Орфограмою називається правильне (таке, що відповідає правилам або традиціям) написання, яке потрібно вибрати із ряду можливих. В українській мові переважають написання за фонетичним принципом, коли варіантів немає і слова пишуться так, як чуються, наприклад: хата, рік, вікно, брат. Проте в багатьох випадках людині доводиться вибирати один із можливих варіантів. Наприклад, у слові живуть другий звук вимовляється нечітко - наближено до и: [жеивут'] або [жиевут']. У таких випадках той, хто пише, повинен звернутися до правила написання: щоб знати, яку букву писати (е чи и) в ненаголошеному складі, треба слово змінити так, щоб ненаголошений звук був під наголосом: живуть - жити.
Орфографічним називається правило, яке необхідно застосувати до тієї чи іншої орфограми на основі її відмінних ознак.
А тепер згадаємо, що таке офографія . Згадайте ці правила, які ви вивчили у 5-7 класах
Натисніть ТУТ
1.Перевірте себе, виконавши тренувальний тест, натиснувши на вправу: "ОРФОГРАФІЯ"
1. Переглянути відео .Опрацювати цей матеріал:
3. Виконати тест до 7 квітня 18.00 сайт "На урок"
9-А клас
20 березня
Українська мова
Гарного настрою, дорогі дев'ятикласники!
Посміхніться -
почнемо онлайн- урок!
Тема уроку: Узагальнення й ситематизація вивченого в 5-9 кл. Підготовка ло ДПА. Вживання апосторофа. Лексикологія.Фразеологія
Завдання для вас:)
У зошити запишіть тему уроку.
1. Повторіть матеріал, уважно прочитавши. Натисніть ось ТУТ + ТУТ
Чудово, ви старанні.
2. А тепер виконайте завдання з теми "АПОСТРОФ" ось ТУТ + склади пазли з апосторофом ТУТ.
3. Тепер перегляньте відео
13 березня (9-А клас) Українська мова
Тема уроку "Синтаксичний розбір складних речень з різними видами зв'язку"
Завлання для учнів
ПІСЛЯ ПЕРЕГЛЯДУ ВІДЕО :
1. Прочитати параграф 22 -25 та зразок синтаксичного розбору складного речення з різними видами зв'язку.
2. Виконати вправу 334 ( в зошит з української мови), зазначивши число.
3.Домашнє завдання :
вивчити правила параграф 22-25 , виконати вправу 318
Код доступу 569252( тест інший)
Старий код 277577
Цей тест за бажанням виконуємо:
3. Тема: "Складне речення з різними видами зв'язку
Завдання необхідно виконати до 25 квітня 23:00
Код доступу 365668
IP код використовуємо раз.Пам'ятаємо про академічну доброчесність
Успіхів!
___________________________________________________
(завдання на тиждень - з 13 квітня по 17 квітня)
9-А клас 9-Б клас
Завдання необхідно виконати до 19 квітня на 09:00
Код доступу 117533
УСІ ТЕСТИ Я ПЕРЕВІРЯЮ, ПЕРШ НІЖ ДАВАТИ ВАМ ЗАВДАННЯ!
А тепер почнімо урок!
Вітаю вас, любі діти! Розгорніть зошити і запишіть тему уроку!
Сьогодні у нас цікава тема, опанувавши яку ви зможете правильно писати і більше дізнаєтесь про особливості частин мови.
Тема уроку: Узагальнення й систематизація вивченого. Морфологія Іменник .
Згадаємо, діти:
1.З якими розділами науки про мову
пов’язаний цей розділ і що вивчає кожен з них ?
1)Фонетика. (Вивчає звуки)
2) Графіка (Букви)
3) Орфографія (Правильне написання)
4) Орфоепія (Правильна вимова)
5) Лексикологія ( Лексика, значення,
вживання і походження)
6) Словотвір (Способи творення слів)
7)
Лексикографія (Правила укладання словників)
8) Стилістика ( Стилі мовлення)
9) Фразеологія
( Стійкі сполучення слів)
10) Пунктуація ( Вживання розділових знаків)
11) Синтаксис (Словосполучення і речення)
12) Етимологія (Походження слів)
13) Морфеміка (Значущі частини слова)
2. Пригадали? Чудово! А тепер перегляньте відео:
3. Виконайте тренувальну вправу з розділу "Морфологія"натисніть ТУТ
4. А тепер згадаємо основні правила орфографії. Ось цікава вправа з розділу "Орфографія", натисніть ТУТ
А зараз перегляньте відео:
Слово вчителя
Діти, згадайте, що спрощення – явище усного мовлення, воно забезпечує милозвучність. Основою для написання слів, у яких відбувається спрощення, є їхня вимова .
У групах приголосних –ждн-, -здн-, -стн-, -стл- у вимові приголосні [д] і [т] випадають: радісний (хоч радість), персні (хоч перстень), тижневий, тижні (хоч тиждень). У групі приголосних –слн- випадає звук [л]: масний (хоч масло), навмисне (хоч мислити). У групі приголосних -рдц- випадає звук [д]: серце (хоч сердець, серденько) У зазначених випадках результат спрощення позначається на письмі. Не позначається спрощення на написанні слів шістнадцять, кістлявий, пестливий, хвастливий, хвастнути, зап’ястний, надкістниця, хворостняк. При вимові прикметників, утворених від іншомовних слів з кінцевим ст звук [т] здебільшого випадає, проте на письмі літера т зберігається: контраст – контрастний, баласт – баластний, аванпост – аванпостний.
5.Виконайте це завдання у зошит,надішліть фото роботи на мою електронну адресу:
Переписати, вставляючи на місці крапок, де це потрібно, пропущену літеру.
І. Форпос..ний, захис..ний, компос..ний, діяльніс..ний, правозахис..ник, бурвіс..ник, прихвос..ні, глуз..ливий, оповіс..ник, шіс..надцять, боліс..ний, заздріс..ний, шелес..не, блис..нути, вільгіс..ний, сер..це, кіс..лявий, пес..ливий.
ІІ. Страс..ний тиждень, водохрес..ні морози, ус..ний епос, доблес..ний воїн, улес..ливий ворог, почес..не звання, швидкіс..не шосе, облас..ний архів, виїз..на нарада, кількіс..ний склад, вартіс..ний захід, особистіс..ний підхід, капос..на лисиця, аванпос..ний загін, балас..ний запас, контекс..ні синоніми, контрас..ні кольори.
Вивчіть рядки : у цих словах ми не пишемо м'якого знаку:
Вивчіть рядки : у цих словах ми не пишемо м'якого знаку:
«НА СВЯТІ МАВПА (МАВПЯЧИЙ) ПИЛА ТЬМЯНИЙ ДУХМЯНИЙ РУТВЯНИЙ ЧИ МОРКВЯНИЙ СІК, ЇЛА ГОРОХВЯНЕ ПЮРЕ І ДЗВЯКАЛА ЦВЯХОМ ПО СКЛЯНЦІ»
І завдання для вас:
1 Опрацювати уважно матеріал до уроку.
2. Виконати тест , сайт "На урок" до 17 квітня на 23.00
Код доступу 136095
Сподіваюсь, що ви добре попрацювали.Якщо виникають запитання-пишіть на електронну адресу або телефонуйте.
Сумую за вами! Успіхів!
Бережіть себе, натисніть ТУТ
Ваша вчителька української мови
____________________________________________________________________
Діти,хто з технічних причин не виконав контрольну роботу до 7.04 . на 18.00 ( тест) , то виконайте до 9 квітня на 12.00 . Код доступу 973402
________________________________________________________________________________
Увага!
З понеділка, 6 квітня, завдання з усіх предметів учителі задають на тиждень!! Українська мова (з 6 квітня по 10 квітня)
9-А клас 9-Б клас
Дорогі діти! Сьогодні ми повторюємо важливий матеріал, знаючи який, ви будете писати грамотно.
Орфографія (від грецьких orthos - правильний і grapho - пишу) - це система загальноприйнятих правил написання слів якої-небудь мови і розділ мовознавства, який вивчає правопис слів. Українська орфографія вивчає правила написання значущих частин слова, вживання великої букви, правила переносу слів з рядка в рядок, правила написання слів разом, окремо і через дефіс.
1. Перегляньте відео
Орфографія (від грецьких orthos - правильний і grapho - пишу) - це система загальноприйнятих правил написання слів якої-небудь мови і розділ мовознавства, який вивчає правопис слів. Українська орфографія вивчає правила написання значущих частин слова, вживання великої букви, правила переносу слів з рядка в рядок, правила написання слів разом, окремо і через дефіс.
1. Перегляньте відео
2. Опрацюйте матеріал:
Орфограмою називається правильне (таке, що відповідає правилам або традиціям) написання, яке потрібно вибрати із ряду можливих. В українській мові переважають написання за фонетичним принципом, коли варіантів немає і слова пишуться так, як чуються, наприклад: хата, рік, вікно, брат. Проте в багатьох випадках людині доводиться вибирати один із можливих варіантів. Наприклад, у слові живуть другий звук вимовляється нечітко - наближено до и: [жеивут'] або [жиевут']. У таких випадках той, хто пише, повинен звернутися до правила написання: щоб знати, яку букву писати (е чи и) в ненаголошеному складі, треба слово змінити так, щоб ненаголошений звук був під наголосом: живуть - жити.
Орфографічним називається правило, яке необхідно застосувати до тієї чи іншої орфограми на основі її відмінних ознак.
А тепер згадаємо, що таке офографія . Згадайте ці правила, які ви вивчили у 5-7 класах
Натисніть ТУТ
2. До 12 квітня на 10.00 виконайте тест з сайту "На урок"
Код доступу 277577
БАЖАЮ УСПІХІВ!!
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
9-А клас 3 квітня
Тема уроку: Контрольна робота з теми "Складне речення"
Діти, повторимо, які речення бувають з неоднорідними частинами:
1. Переглянути відео .Опрацювати цей матеріал:
А тепер перевірте себе!
2.Виконати інтерактивне завдання ТУТ
3. Виконати тест до 7 квітня 18.00 сайт "На урок"
Код доступу 491629
Бажаю успіхів! Гарного вам здоров' я !!!!
9-А клас
20 березня
Українська мова
Гарного настрою, дорогі дев'ятикласники!
Посміхніться -
почнемо онлайн- урок!
Тема уроку: Узагальнення й ситематизація вивченого в 5-9 кл. Підготовка ло ДПА. Вживання апосторофа. Лексикологія.Фразеологія
Завдання для вас:)
У зошити запишіть тему уроку.
1. Повторіть матеріал, уважно прочитавши. Натисніть ось ТУТ + ТУТ
Чудово, ви старанні.
2. А тепер виконайте завдання з теми "АПОСТРОФ" ось ТУТ + склади пазли з апосторофом ТУТ.
3. Тепер перегляньте відео
-Як називаються такі слова? -Так, це фразеологізми!
4. Повторіть матеріал ОСЬ + завдання ОСЬ.
Молодці!
А ось ваше письмове завдання ( фото роботи в зошиті надіслати на мою електронну адресу: lastivka2020kab11@ukr.net
1. Перепишіть текст і поставте на місці крапок, де треба, апостроф.
Пишемо охайно!)
1. В небі хмарки білосніжні, легкі, ніби пір..я, роси на травах — погоди хорошої знак, птах, щопіднявся з долини й летить до узгір..я. Може, то лебідь піднявся, а може, — літак. 2. Ніколи я незнав, як тяжко жить без солов..я, що в пісні аж тремтитьтільцем своїм маленьким і гар..ячим.3. Щасливий воїн, що в ім..я миру свою підносить бойову сокиру. 4. Був я в Сосниці недавно,втому В..юнищі зеленім, в тій селянській щедрій хаті, де Довженко народивсь. 5. Білий місяць,чорним перевитий, хмари за вікном у небі в..ються. 6. Живе сім..я велика і єдина! 7. Наша дружба — наша воля, не темниці-кам..яниці (З тв. М. Рильського).
2. Перекладіть слова українською мовою, запишіть їх фонетичною транскрипцією.Безъязыкий, взгорье, подъем, въехать, вьючный, двухъярусный, дюйм, изъясняться,мясорубка, подъязычный, съесть, семья, Юрьев, объявление, Лукьяненко, отъехать, буря,Репин, рябой, Захарьин, Арефьев, развязка.
А тепер виконайте тест join.naurok.ua , перевірте себе до 26 березня 12.00 Код доступу - 337290
БАЖАЮ УСПІХІВ !
НЕ ЗАБУВАЙТЕ, ЩО ТРЕБА ЇСТИ ВІТАМІНИ ДЛЯ ЗМІЦНЕННЯ ІМУНІТЕТУ!
19 березня (9-Б клас) Українська мова
13 березня (9-А клас) Українська мова
Тема уроку "Синтаксичний розбір складних речень з різними видами зв'язку"
Завлання для учнів
ПІСЛЯ ПЕРЕГЛЯДУ ВІДЕО :
1. Прочитати параграф 22 -25 та зразок синтаксичного розбору складного речення з різними видами зв'язку.
2. Виконати вправу 334 ( в зошит з української мови), зазначивши число.
3.Домашнє завдання :
вивчити правила параграф 22-25 , виконати вправу 318
МАТЕРІАЛИ ДО УРОКУ
Зразок синтаксичного розбору складного речення з різними видами зв'язку
Спартак дізнався від неї, що прибула нова партія полонених і серед них є
кілька студентів (О. Гончар).
1. Це речення складається з трьох простих речень.
2. У ньому сполучниковий вид зв'язку, між першим і другим реченням —
підрядний, між другим і третім — сурядний.
3. Це складнопідрядне речення з однорідною підрядністю.
4. Між першим і другим реченнями ставиться кома, тому що між ними підрядний
зв 'язок; між другим і третім реченнями кома не ставиться, тому що в них є
спільне головне речення.
5. Перше речення: розповідне, неокличне, двоскладне, поширене, неповне;
підмет — Спартак, виражений іменником; присудок (простий
дієслівний) — дізнався, виражений дієсловом; дізнався (від
кого?) від неї (непрямий додаток, виражений особовим
займенником із прийменником у родовому відмінку).
Друге речення: розповідне, неокличне, двоскладне, поширене, неповне; підмет
— партія полонених, виражений словосполученням двох іменників;
присудок (простий дієслівний) — прибула, виражений дієсловом;
партія полонених (яка?) нова (узгоджене означення,
виражене прикметником).
Третє речення: розповідне, неокличне, двоскладне, поширене, неповне; підмет
— кілька студентів, виражений словосполученням
числівника з іменником; присудок (простий дієслівний) — є, виражений
дієсловом; є (серед кого?) серед них (непрямий додаток,
виражений особовим займенником із прийменником у родовому відмінку).
Бажаю
успіхів