11 КЛАСИ УКРАЇНСЬКА МОВА + ДИВИТИСЬ СТОРІНКУ "КОНСУЛЬТАЦІЇ"

 УВАГА!

11-А та 11-Б класи   

Завдання на тиждень з 25 по 29 травня  +    

                                            
До 30 червня, у моєму блозі  усі ЗАВДАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 
(МОЯ  ПІДГРУПА) ТА З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ
( УВЕСЬ КЛАС) будуть розташовані для зручності  ТУТ
Переходьте за посиланням.
               ______________________________________________________________________

   
Завдання на тиждень з 18 травня по 22 травня
Тема уроку:
Контрольна робота за рік. Аудіювання тексту оповідання Павла Загребельного «Печеніги» )

   Вітаю вас, дорогі        одинадцятикласники!

       Сьогодні ми пишемо річну контрольну роботу. 
Для її виконання треба виконати такі кроки:


 Крок 1     Перегляньте матеріали з української мови у моєму блозі.
 Крок  2   Виконайте тест( у форматі ЗНО) з сайту "На урок" ТУТ

Завдання необхідно виконати до 20 травня 09:00  Код доступу 105835

Печеніги. Ворог чи брат?

 Крок 3       Аудіювання тексту. Прочитати онлайн оповідання Павла Загребельного «Печеніги»    Текст     ТУТ

  Крок 4    Дайте відповіді на запитання до прочитаного тексту. виконавши  тест з сайту "На урок" ТУТ

Завдання необхідно виконати до 19 травня 16:00 Код доступу 188030

Додатковий матеріал до уроку у попередніх конспектах.

   Хочу нагадати, що при виставленні оцінки за семестр та рік буде враховано всі письмові роботи, які ви надіслали електронною поштою. 

   Учні, які з невідомих причин не надіслали робіт, можуть виконати на надати власні висловлення та інші види письмових робіт. Для цього  треба переглянути домашні завдання з перших уроків періоду дистанційного навчання, вибрати теми творів, написати і надіслати електронною поштою).

Бажаю мудрості та успіхів!         


_______________________________________________________________________
Завдання з 12 травня по 15 травня
Тема уроку:
Контрольна робота за ІІ семестр. 
Узагальнення й систематизація вивченого. Підготовка до ЗНО. Вставні слова

Завдання для вас:
1. Опрацювати матеріали до уроку"Вставні слова"
2. Виконати комплексну  контрольну роботу ( тест + власне висловлення)
Виконати тест з сайту  "На урок"       
Код доступу 321777
Завдання необхідно виконати до 13 травня 23:00 
Написати власне висловлення на тему: "У житті людина може досягати різних висот. Багато хто прагне владарювати, керувати, бути значною й помітною фігурою. А дехто вважає, що й маленька людина може приносити велику користь.
Чи заслуговує маленька людина на ту ж повагу, що й людина з високими амбіціями?"
Фото написаного висловлення надіслати на мою електронну пошту до 15 травня

Також прошу звернути увагу!

Передивіться письмові завдання з попередніх уроків( починаючи з початку дистанційного навчання).
Хто не надіслав фото власних висловлень- я чекаю ваші роботи на свою електронну скриньку.


Матеріал до уроку:

Блог учителя української мови та літератури: Вставні слова ...


     Вставні слова збагачують наше мовлення. Тому вони вживаються дуже часто як у художній літературі, так і в розмовній мові. Навчімося правильно розпізнавати вставні слова та виокремлювати їх серед інших.

Вставні слова – це слова, які граматично не є членами речення, та існують у реченні для вираження певного ставлення спікера, оформлення думки та інших додаткових цілей.

Перш за все, запам'ятаймо, що виражають вставні слова для того, щоб правильно їх застосовувати. Отже, вставні слова потрібні для того, щоб вказати на певні відтінки мовлення.

1. Впевненість або невпевненість виражається такими вставними словами, як: безперечно, безумовно, певна річ, правда, може, здається, правду кажучи, сподіваюсь та багатьма іншими.

Наприклад, порівняйте речення. Яна була радісною. – Яна, сподіваюсь, була радісною. – Яна, безперечно, була радісною.

2. Порядок висловлення думок виражають такі вставні слова: по-перше, по-друге, по-третє, перш за все, нарешті, значить, таким чином, і так далі та інші.

Дуже часто, ці слова використовуються в діловому стилі мовлення під час складання планів та перелічення подій.
Приклад. Перш за все, для плідної роботи нашої компанії потрібно зробити яскраву рекламу.

3. Емоційне зображення сказаного можна висловити за допомогою таких слів: на жаль, на щастя, дивна річ, як навмисне, слава Богу та іншими.

Приклад. Дивна річ, я зміг набрати максимум на ЗНО з української мови та літератури!


4. Посилання на автора висловлення виражається таким чином: по-моєму, по-твоєму, як кажуть, взагалі, бачу та іншими вставними словами.

Приклад. На мою думку, він не встигне прибігти до школи до дзвоника.


5. Привернення уваги співрозмовника досягається за допомогою таких вставних слів: дивись, зверни увагу, зрозумійте, чуєш, між нами кажучи.

Приклад. Майте на увазі, від вибору вашої спеціальності залежить ваше майбутнє життя.

Вставні слова дуже легко розпізнати в реченні, адже вони не відповідають на жодне із запитань та не є членами речення. Але будьте уважні, адже одні й ті самі слова можуть одночасно бути як вставними словами, так і членами речення.


Приклад. Бачиш, я вже закінчив прибирання. Тут «бачиш» - вставне слово.

Бачиш той високий будинок на околиці міста? Тут «бачиш» - присудок.

Вставні слова на письмі завжди виділяються комами. Бувають навіть вставні словосполучення, які також виділяються комами з обох боків.


Вставні слова 1 Завжди вставними бувають по-перше по-друге

Зверніть увагу! Комами не виділяються такі слова: навіть, майже, якби, часом, ніби, нібито, між тим, немовби, адже, все-таки, при цьому, якби, принаймні, от, за традицією, буквально, приблизно, до того ж, як-не-як, де-не-де, якраз, тим часом.

На завершення - корисне відео для підготовки до ЗНО  ТУТ
                                        
                                               Успіхів ! 
                                      Чекаю ваших робіт!
______________________________________





Завдання на тиждень з 04 травня по 08 травня



Службові частини мови | Український Ерудит

Тема уроку: 
Підготовка до ЗНО. Прийменник. Частка

Слово учителя:
Серед завдань на ЗНО важливе місце займають питання на знання правопису службових частин мови- прийменника та частки.
Сьогодні ми повторюємо ці важливі частини мови.

Прийме́нник — службова частина мови, яка разом з відмінковими закінченнями іменників, займенників і числівників виражає відношення між словами в реченні. Прийменники не мають самостійного лексичного значення, тому членами речення не виступають


Прийменник – Українська мова та література

Зверніть увагу на правопис приймеників
Запам'ятайте, що прийменники пишуться разом, окремо, через дефіс.
Вивчіть правила:

1. Разом пишуться:
а) Складні прийменники, утворені сполученням одного або двох (іноді трьох) прийменників із будь-якою частиною мови: внаслідок (унаслідок), впродовж (упродовж), замість, навколо, напередодні, наприкінці, щодо.

б) Складні прийменники, утворені з двох простих прийменників: задля, заради, навпроти, окрім, поза, поміж, понад, поперед, посеред, проміж.

2. Через дефіс пишуться складні прийменники з початковими з-, із-: з-за, (із-за), з-над, з-перед, з-під (із-під), з-поза, з-поміж, з-понад, з-посеред, з-попід, з-проміж.

3. Окремо пишуться прийменникові сполуки у(в) разі, під кінець, під час, що ж до.
А тепер утворіть "Пазл "Прийменник", виконавши тренувальне завдання ТУТ

Подивіться ще  відео  ТУТ

Молодці!
А зараз згадаємо про частку

   Ча́стка — незмінна службова частина мови, яка надає реченню чи окремим його членам додаткових смислових та модальних відтінків значення або служить для утворення окремих граматичних форм і нових слів. Членом речення не виступає.

Правопис часток – Українська мова та література

Перегляньте тепер  відео:


Завдання:

1. Виконайте тест. Сайт "НА УРОК"
Завдання необхідно виконати до 7 травня 20:00

Код доступу 317055

                                                     Весняного настрою!
________________________________________________________________________________


Завдання на тиждень з 27 квітня по 30 квітня
Тема уроку: Підготовка до ЗНО. Повторення "Сполучник"
Не ЗАБУДЬ,ЩО Є:

 Сполучник – це службова незмінна частина мови, яка служить для з’єднання однорідних членів речення та частин складного речення:

Щасливиця, я маю трохи неба і дві сосни в туманному вікні. Мене ізмалку люблять всі дерева, і розуміє бузиновий Пан (Л. Костенко).

Сполучник не буває членом речення.




Використання сполучників у простому й складному реченнях ...


Сполучники, як і прийменники, можуть бути багатозначними словами та вступати у синонімічні відношення. Багатозначними можуть бути що, щоб, як тощо:


Щоночі, як місяць зійде, він виходив на узлісся (часовий).

У неї очі – як зіроньки сяють (порівняльний).

Вона не сказала, як це сталося (з’ясувальний).



Сполучники-синоніми: і – й – та(у значенні і), але – зате – проте, тож – тому, щоб – аби, бо – тому що, як – наче – ніби – мовби – неначе … тощо.


 Перегляньте відео   ТУТ

А тепер пригадайте види сполучників:


СПОЛУЧНИК - УКРАЇНСЬКА МОРФОЛОГІЯ - Підручник Українська мова 10 ...



Виконайте тест .Сайт "НА  УРОК"


Завдання необхідно виконати до 2 травня 23:00


Код доступу 202561

Бажаю радощів!
___________________________________________________



Завдання на тиждень з 21 по 24 квітня

Блог вчителя зарубіжної літератури Лозовер Елеонори Львівни ...Сьогодні ми пишемо контрольну роботу з теми "Повторення"

Сайт "НА УРОК"
часы, #гиф, #gif (с изображениями) | Часы, Аниме животные, Разное
Завдання необхідно виконати  до 26 квітня 10:00 
 Код доступу 743480
Також повторіть матеріал з теми "Займенник", який необхідно знати до ЗНО.

Натисніть ТУТ + ТУТ
                                          
                                                   Успіхів!
____________________________________________________


Числівник як частина мови. Віртуальний бібліограф. ХОУНБ ім. О ...

Завдання на тиждень з 13 квітня по 17 квітня

Тема уроку: Підготовка до ЗНО. Числівник. Сполучник


Вітаю вас, дорогі одинадцятикласники!

Сьогодні у нас дуже  потрібна тема. Наше життя неможливо уявити без числівника. Повторивши сьогодні тему, ви зможете грамотно записувати числівник, а також правильно відповідати на запитання "Котра година?"

 Слово вчителя:
Запишіть тему уроку у зошити. 

Сьогодні на уроці ми будемо продовжувати готуватися до ЗНО , повторимо також тему "Сполучник".
А зараз-  головне про числівник з силою-силенною прикладів: відмінювання числівників, узгодження числівника з іменником, та як правильно відповідати на запитання "Котра година?"

1.Перегляньте відео:




2. Опрацюйте матеріал:

  
Відмінювання числівників:


п’ять-двадцять (+тридцять) – мають паралельні форми

Н сім
Р семи / сімох
Д семи / сімом
З сім / сімох (неістота-істота)
О сьома / сімома
М на семи / на сімох

п’ятдесят-вісімдесят – відмінюється ЛИШЕ ДРУГА ЧАСТИНА; також мають паралельні форми


Н сімдесят
Р сімдесяти / сімдесятьох
Д сімдесяти / сімдесятьом
З сімдесят / сімдесятьох (неістота-істота)
О сімдесятьма / сімдесятьома
М на сімдесяти / на сімдесятьох

Тобто тут помилкою будуть вважатися форми типу ШЕСТИдесяти (шістдесяти).

двісті-дев’ятсот – відмінюються ОБИДВІ частини; немає паралельних закінчень


Н двісті
Р двохсот —-— зверніть увагу, у Р.в. завжди буде СОТ
Д двомстам
З двісті
О двомастами
М на двохстах —---— пам'ятайте, що в М.в. має бути Х

ВАЖЛИВО: 500-900 у першій частині в Р, Д, М відмінках матимуть -И (Р.в. п'ятИсот, Д.в. шестИстам, М.в. семИстах).
О.в. варто запам'ятати: п'ятьмастами / п'ятьомастами, шістьмастами, сьомастами/сімомастами; вісьмастами/вісьмомастами, дев'ятьмастами / дев'ятьомастами.

сорок, дев’яносто, сто – особливі, мають у всіх відмінках, крім Н і З, закінчення –а


Н сто
Р ста
Д ста
З сто
О ста
М на ста

Це найлегше правило:) І дуже часто саме знання цього правила допомагає знайти правильну відповідь на ЗНО!

Збірні – відмінюємо як звичайні, що їм відповідають (н-д, четверо = чотири у всіх відмінках, крім Н.в.)

тисяча, мільйон, нуль, багато, третина, половина – як іменники

складені КІЛЬКІСНІ – відмінюються всі частини


Н тисяча сорок вісім
Р тисячі сорока восьми / вісьмьох

складені ПОРЯДКОВІ – відмінюється тільки останнє слово

Н триста шістдесят третій
Р триста шістдесят третього

півтора, півтори, півтораста (150) – НЕ відмінюються

3.Виконайте тренувальну вправу.  Натисніть     ТУТ


Узгодження числівників з іменниками:

1. ДВА, ТРИ, ЧОТИРИ + Н.в. мн.

два слонИ – ч.р.
три книгИ – ж.р.
чотири вогнищА – с.р.

Тобто тут закінчення -А (Я) можливе лише для середнього роду. Для жіночого/чоловічого - тільки -И (іноді -І).

2. ДРОБОВІ + Р.в. одн.

одна шоста тортА
три десятих квіткИ
дві третіх яблукА

Якщо ж у нас числівники типу два з половиною, десять з третиною, то тут орієнтуємось на ціле число (два з четвертиною баклажанИ ).

3. ПІВТОРА + ч.р. Р.в. одн. півторА доларА
ПІВТОРИ + ж.р. Р.в. півторИ годинИ
ПІВТОРАСТА (150) + Р.в. мн. півтораста робітників

4. П’ЯТЬ і всі наступні мають два варіанти сполучення з іменниками:
Н.в. / З.в. числівника + Р.в. мн. іменника
є шість людей
Усі інші відмінки – узгодження (шести людям – обидва слова в Д.в.).

5. У СКЛАДЕНИХ числівниках дивимось на останнє слово, за яким і визначаємо, як узгоджувати:
сто вісімдесят ТРИ книги

6. З іменниками, що мають лише форму множини, використовуємо ЗБІРНІ числівники: двоє ножиць.



НЕ можна зі ЗБІРНИМИ числівниками вживати іменники жіночого роду. Лише чоловічого та середнього.
                                                  А тепер погляньте на таблицю!

- Як сказати "КОТРА ГОДИНА"?


Позначення моментів часу в українській мові. Урок 6 клас


Чудово !

3. А тепер повторимо "Сполучник"        Натисніть   ТУТ

4. ВИКОНАЙТЕ  ТРЕНУВАЛЬНУ   ВПРАВУ     ТУТ  
5. Перегляньте це відео:




А тепер цікаве   завдання 

1. Виконайте тест , сайт  "На урок"          до      17 квітня  на 12.00       
Код доступу   657636 

2. Напишіть власне висловлення У ЗОШИТ І НАДІШЛІТЬ фото  РОБОТИ НА МОЮ 

ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ           lastivca2020kab11@ukr.net

                           Тема власного висловлення:

підтримайте або спростуйте думку:

 «Будь–яка проблема – це можливість стати кращим»

Чекаю ваших робіт і не забудьте виконати тест!
Гарного настрою!

Бережіть себе! Сумую за вами!


Открытки открытки с фруктами скачать бесплатно открытки с фруктами ...

                                              

               ______________________________________

Увага, діти!

З понеділка, 6 квітня, завдання з усіх предметів задаємо на тиждень!!!

11-А та 11-Б класи         Українська мова

Завдання на тиждень з 6 квітня по 10 квітня

Тема уроку: Підготовка до ЗНО. Орфографія. 

Ми повторимо основні правила, тести на які будуть в питаннях  ЗНО. А зараз опрацюйте матеріал:

Правопис и, і, ї, у

Пишемо и
у загальних і географічних назвах після д, т, з, с, ц, ж (дж), ч, ш, р (правило «дев’ятки») перед літерами на позначення приголосних (крім й)
дисципліна, система, Алжир, Сирія, Мексика
***
Пишемо і
на початку слова
ікона, історія
після літер на позначення приголосних, що не входять до правила «дев’ятки»
піраміда, фінанси, бізнес
перед літерою на позначення голосного або й
піаніно, радіус, ажіотаж, позиція
у кінці незмінних слів
таксі, поні, колібрі
в окремих власних назвах
Грімм, Сідней, Дідро, Россіні

Зверніть увагу! У ряді слів іншомовного походження, давно засвоєних українською мовою, після літер, що не входять до «дев’ятки», відповідно до вимови пишеться илимон, мирт, кипарис, спирт, кинджал, нирка тощо.
З и, а не з і пишуться слова церковного вжитку: диякон, єпископ, мир­та, християнство тощо.
Пишемо ї
після літер на позначення голосних
мозаїка, Енеїда (але в складних словах, де перша частина закінчується на голосний, на початку другої пишеться і: староіндійський, доісторичний)
***
Пишемо у
у словах, запозичених із французької мови, після літер на позначення шиплячих ж, ч та в словах парфуми, парфумерія
журі, парашут, Жуль
 ***
Подвоєння літер на позначення приголосних
Подвоєння відбувається:
у власних назвах і словах, похідних від них
Андорра, андоррський
за збігу однакових приголосних на межі префікса й кореня, якщо в мові вживається паралельне непрефіксальне слово
Імміграція (міграція), сюр­реалізм (реалізм) (але анотація, конотація)
В окремих загальних назвах, які треба запам’ятати: білль, бонна, брутто, булла, ванна, вілла, дурра, мадонна, манна, мірра, мотто, мулла, нетто, панна, пенні, тонна, панно.

Зверніть увагу! У загальних назвах іншомовного походження приголос­ні не подвоюються: бароко, група, сума, шосе, ват (але Ватт), фін, комі­сія тощо.
***
М’який знак
М’який знак пишемо після д, т, з, с, л
перед я, ю, є, ї, йо
ательє, мільярд, консьєржка
відповідно до вимови після л перед літерами на позначення приголосних
альтруїст, фільм (але залп)
відповідно до вимови в кінці слів
магістраль, каніфоль (але бал, шприц)
М’який знак не пишемо
перед я, ю, коли вони познача­ють сполучення м’якого або пом’якшеного приголосного з а, у
тюль, нюанс, резюме
***
Апостроф
Апостроф пишемо перед я, ю, є, ї
після б, п, в, м, ф, ж, ч, ш, г, к, х, р
інтерв’ю, дистриб’ютор, миш’як, Женев’єва
після кінцевого приголосного префікса
ін’єкція, ад’ютант, кон’юнктура
Апостроф не пишемо
перед йо
курйоз, серйозний
коли я, ю позначають пом’якшення попереднього приголосного
манікюр, бюджет, бязь

Зверніть увагу! Апостроф пишемо після початкового д, о в прізвищах: Жанна д’Арк, О’Генрі тощо.

А тепер перегляньте відео 


Завдання для вас: 

1. Виконайте  до 11 квітня на 12.00 тест "Підготовка до ЗНО"  

  Сайт "На урок"       Код доступу 906255

2. Виконайте вправу "Відшукай помилки"  натисни ТУТ

3.Виконайте завдання "Спрощення в групах приголосних" натисни ТУТ

4. Вивчіть правила з матеріалів до уроку.

Дякую за вашу старанність!!

Їжте вітаміни! Будьте здорові!

Які продукти потрібно їсти, якщо у вас суха шкіра - Здоровʼя 24



_____________________________________________________


Українська мова 11-А клас 1 квітня  (3, 4 урок), 

11-Б клас (1 квітня-7 урок та 3 квітня 1 урок)

Тема уроку: Контрольна робота "ПОВТОРЕННЯ. ПІДГОТОВКА ДО ЗНО"

Вітаю вас, діти! Сьогодні на уроці  ви перевірите себе . як повторювали матеріал до уроків а також визначите, які теми ще треба повторити.
Тест виконуємо 1 раз, вказуємо прізвище українською або англійською мовами

11-А клас - виконати тест до 3 квітня 17.00  .  Сайт "На урок"    ТУТ    

Код доступу 215471.

11-Б клас  виконати до 2 квітня 17.00  Сайт "На урок" ТУТ 
 Код доступу 406306.
Успіхів!



  Результат пошуку зображень за запитом гиф улыбка



Українська мова 30 березня 11-А клас (3, 4 урок)                                31 березня 11-Б клас  (5,6 урок)

Тема уроку: Основні способи творення дієслів, прислівників. Рід і число іменників. Підготовка до ЗНО (Повторення)

Сьогодні ми розглянемо способи творення дієслів та прислівників.Запишіть тему уроку в зошит.

Прочитайте !

Способи творення дієслів

Дієслова можуть утворюватися від дієслів та інших частин мови.

Префіксальним способом дієслова утворюються тільки від інших дієслів, причому до одного твірного слова може приєднуватися значна кількість префіксів, які надають дієслову іншого значення:

Зайти, прийти, вийти, перейти, підійти, надійти, зійти, дійти, відійти, обійти.

Це найбільш продуктивний спосіб творення дієслів.

Суфіксальним способом утворюються дієслова від:

— інших дієслів: стукати — стукнути, посилити — посилювати;

— іменників: зима — зимувати, коса — косити, мова — мовити;

— прикметників: блідий — бліднути, блідніти; синій — синіти, синити;

— числівників: двоє — двоїтися, четвертий — четвертувати;

— займенників: ти — тикати, ви — викати;

— вигуків: ох — охати, ай — айкати.

Префіксально-суфіксальним способом утворюються дієслова від:

— інших дієслів: ходити — походжати, бігти — підбігати, білити — оббілювати;

— іменників: зброя — озброїти, земля — заземлити;

— прикметників: власний — привласнити, більший — перебільшувати;

— числівників: троє — потроїти;

— займенників: свій — засвоїти.

Способи творення прислівників

Префіксальний: вчасно — завчасно, давно — недавно.

Суфіксальний: дбайливий — дбайливо, де — десь, три — тричі.

Префіксально-суфіксальний: верх — наверху, лівий — зліва.

Перехід інших частин мови в прислівник: весною (ім.) — весною (присл.), шкода (ім.) — шкода (присл.).

Складання слів однакових або протилежних за значенням: часто-густо, тишком-нишком, ледь-ледь.

Злиття основ слів: босі ноги — босоніж, пан і брат — запанібрата.
2.Письмово в зошит виконати завдання:


Письмово в зошити виконайте ці  тренувальні вправи:


Завдання І: утворити префіксальним способом від поданих дієслів слова і записати їх.

Миритися, в’янути, цвісти, йти, єднати, сміятися, летіти, друкувати,їхати, брати.

Завдання ІІ: утворити префіксальним способом слова з протилежним значенням. Як вони називаються?

Заносити, закривати, входити, відчепити, згорнути, взуватися, причалити, з’єднати, відгорнути, намотати.

Завдання ІІІ: утворити від поданих слів суфіксальним способом дієслова.

Переписати, розум, зима, завоювати, ви, кричати, товариш, гра, розмова, світлий, черговий, ой.

Завдання IV: від поданих слів утворити префіксально-суфіксальним способом дієслова.
Співати, два, кращий, свій, більший, читати.

1 . Опрацюйте  правила!!

2. Письмово в зошити виконайте  тренувальні вправи.

3. Виконати тест №1 "На урок" ТУТ  до  1 квітня 23.00     

  Код доступу   548683

4. Виконати тест №2 "На урок"  ТУТ  до  1 квітня 23.00  

Код доступу 785023   (підготовка до ЗНО)

Бажаю гарного настрою!



_________________________________________________________________________________
   УВАГА!    
  11 класи!!
Виконайте ТЕСТ   сайт "На урок"Код доступу 892870 

   Тест для тих учнів, які змогли не пройти  з технічних причин завдання до 20.03 (10.00)  - вам дивитись ТУТ ,тест пройти до 21 березня до 23.00   Код доступу - 861409

   Також індивідуальне завдання для Софії, Данила та Євгенії М.:)  дивитись ТУТ .

Тест пройти до 21 березня до 23.00        Код доступу - 282557

Реєструємось один раз на тест, також пишемо прізвище англійською або українською мовами :)

Бажаю успіхів!
________________________________________________________________________

Українська мова

                       

  18 березня (3,4 урок) 11-А клас

  18 березня (7 урок) та 20 березня  (1 урок) 11 -Б клас

  Результат пошуку зображень за запитом фото прийменник


Вітаю вас, дорогі одинадцятикласники! 

Бажаю вам здоров'я! :))

Почнемо наш урок.

Зараз ви можете число дати писати цифрами;)))

Тема уроку: "Повторення вивченого про прийменник"


До уроку опрацюйте такі матеріали:
1. Перегляньте відео, натиснувши  ТУТ + ТУТ2. Перевірте, як ви засвоїли прочитане , виконавши тест ось  ТУТ . Код 663444  .Тест пройти до 20 березня 10.00 .
Прохання реєструватися або англійською мовою або українською, зазначивши прізвище. Тест виконуємо 1 раз.
3. Далі у нас письмова робота. Написати в зошит ( письмово) власне висловлення на тему "Чи кожну людину можна назвати особистістю?",  пам'ятаючи про академічну доброчесність. Надіслати фото написаного твору на мою електронну адресу: lastivka2020kab11@ukr.net 

або в вайбер (вказавши ваше  прізвище).
Роботу(власне висловлення) надсилаємо до 21 березня.

 І також повторимо ситаксис , натисніть ТУТБажаю гарного настрою!!!!Бережіть себе!! Натисніть  ТУТ  


________________________________________________________________________________

      

Українська мова                  16 березня 11-А клас                                              

                                               17 березня    11-Б клас

Тема уроку:

Відгук про твір мистецтва, кінофільм (письмова робота)

Ваше завдання

1.Записати у зошити тему уроку

2. Опрацювати  матеріал. Дивитись  тут :

3.Написати відгук і надіслати фото вашої роботи, яка написана у зошит з української мови .

Надсилаємо роботу до 19-20 березня  на мою електронну адресу:  

   lastivka2020kab11@ukr.net

Повторити тему:  "Службові частини мови".

У середу , 18 березня , буде робота з перевірки знань ( тест) -"Службові частини мови". Успіхів!!


 




Комментариев нет: